elsaiss

Lååång dag

Publicerad 2013-09-09 22:11:52 i Allmänt,

Idag blev det en lång dag på förskolan och morgondagen kommer inte bli så väldigt mycket kortare. Det var riktigt skoj att komma tillbaka till förskolan. Det är ju så givande med glada barn, inte lika med ledsna men det var det turligt nog inte så mycket av idag. Så gjorde jag en finfin sommarsko som sedan skulle ställas ut på föräldramötet tillsammans med de andra pedagogernas sko och såklart barnens. Skon jag hade med mig var en barnsko i modellen hög fake converse som jag hittade ensam på marken en lördagkväll i augusti då jag var på väg ut på krogen. Sommaruppgiften var nämligen att ta med en sko till förskolan och berätta lite om den. Såklart skulle ju även pedagogerna ta med sig en sko!  Men nu är det dags att sova tror jag så jag orkar med morgondagens bravader! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela