elsaiss

Gamla Uppsala

Publicerad 2013-09-08 22:11:00 i Allmänt,

Idag var vi som jag tidigare nämnde vid Gamla Uppsala högarna, vi var också in en liten sväng på Museet som ligger brevid "högarna". Det blev inget Disagårds besök eftersom det dessvärre var stängt för säsongen nu, men det gjorde inte så mycket. Vi hade trevligt ändå och både åt och fikade på Odinsborg. Jag åt en mycket god lasagne och därefter en mjukglass med chokladströssel! Sedan så åkte vi alla hem till respektive efter att ha sett oss omkring lite i omgivningen. Jag tänkte att jag skulle åka till hotellet och träffa mamma och syskonen, men jag blev verkligen JÄTTEtrött och skulle i princip ha kunnat somna redan då.
Det fanns dock ingen tid till det då vi hade en hel del disk och tvätt som behövde göras + sån där uppackning som man också behöver ta i tu med när man kommer hem efter semestern.
 
Middag kändes det inte riktigt som att jag behövde efter vrålunchen jag åt på Odinslund fiket, men det behövdes ändå göras lite så det finns matlådor. Det jobbet tog dock C hand om! En fantastisk kille verkligen! Han ville så väldigt gärna se filmen "Kiick Ass" så det fick jag väl gå med på även fast jag var så trött att jag skulle kunna somna (vilket jag iof gör så fort jag sätter mig ner framför tv:n), Filmen var jättebra, och jag somnade INTE då var det en bra film. Den var lite smårolig och lite töntig men den hade sin lilla charm. Nu är det dags att sussa för imorgon väntar en lååång dag på förskolan. Börjar kl 8 och slutar kl 18 men därefter så är det ju föräldramöte också. Känner mig riktigt förberedd på det efter en veckas semester på Mallis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela