elsaiss

"JAG ÄR TYVÄRR DÖD OCH KAN INTE KOMMA TILL SKOLAN IDAG"

Publicerad 2012-01-24 11:17:28 i Allmänt,

Idag ska jag roa mig med att läsa lite böcker. För en gångs skull ska jag läsa en bok som inte har något med skolan att göra. Den har fått bra recentioner och vad jag läst på bokens baksida så kan jag känna igen mig från en av mina jobbiga perioder i livet.

Den handlar om Olivia: "Olivia är dumpad. John vill inte längre vara ihop och hon fattar inte hur hon ska kunna överleva ensam. Vem är hon utan John, utan det perfekta förhållandet? Eller är det så enkelt som Danijel säger- att man ska skratta när man är glad, skrika när man är arg och ligga när man är kåt?"

"Jag inser att jag legat naken och tätt intill, varm och yrvaket glad. Och medan jag fnissat av hans kittlande andedräkt har han tänkt att han inte längre vill"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela