elsaiss

Fjällnora för skidåkare och skridskoåkare

Publicerad 2012-01-28 12:06:24 i Allmänt,

Imorse drog vi iväg till Fjällnora för att åka lite skidor/skridskor. Jag som inte hade några skidor fick åka skridskor. Känner dock att jag är jävligt taggad på att åka skidor!

Kände samma sak förra året, men det blev aldrig riktigt av att jag köpte några. Snart OM Stoffe och jag nån gång flyttar ihop då ska jag ta och köpa mig ett par skidor så vi kan åka tillsammans. Egentligen vill jag nu, men jag vet med mig att jag själv kanske inte skulle dra iväg själv och åka och därför kan det kännas lite onödigt om vi sen kanske inte är med varandra.

Så galet sugen bara...

Nu en bild på skidåkarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela