elsaiss

Plugg= gott och onyttigt men gott!

Publicerad 2012-02-07 08:36:27 i Allmänt,

Idag så blev det lite plugg efter skolan, för att jag skulle tvinga mig till att plugga så köpte jag mig lite smått och gott ifrån kvantum. En jordgubbsmunk och ett vaniljhjärta och 5st för 30kr marabou stycksaker. Dock tyckte jag att allt blev lite väl dyrt, så då gick jag till informationsdisken då fick jag tillbaka pengarna jag betalat för mycket + 25kr för att de gjort fel (för besväret). Från början kostade allt 53kr istället för 39kr jag fick tillbaka totalt 40kr. Så man kan ju säga att allt jag köpte kostade ca 13kr om jag räknat rätt!

Haha hoppas jag gjort det... Här är i alla fall en fin bild på mitt pluggande och mina bakelser! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela