elsaiss

Köpt mina första "riktiga längdskidor!

Publicerad 2012-02-03 11:17:13 i Allmänt,

Helt överlycklig! Jag har redan sen förra året velat ha ett par längdskidor, men har liksom inte kommit till skott å köpt. Igår så slutade vi jättetidigt och det var underbart väder. Då tänkte jag, nu skulle jag ha haft skidor så hade jag kunnat åka nu.

Så efter skolan åkte jag till Teamsportia och köpte ett paket. Jag bad dom att tejpa klistertejp på dom och så drog jag ut och körde ett pass innan min träning i ishallen! Synd bara att det blev ruggigt och mörkt på himlen när jag väl kom ut till fjällnora för att åka.

Jag drog en lång runda för att vara första gången, 50min i sträck ;) och nu har jag ont i kroppen, men det är såhär skönt ont. Igår kväll kröp sig också en försylning sig på mig, då jag fick ligga med pappret i högsta hugg och så vaknade jag med nästäppa och huvudvärk. Nice! Hoppas det bara är en kort en. Valde dock att stanna hemma så jag orkar med dagen imorgon då jag sks til Hallaberg på tävling med mina duktiga åkare!

Mina fina skidor :D<3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1502984/images/2012/pic_187546769.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela