elsaiss

Innehållet av detta sportlov

Publicerad 2012-02-26 22:19:57 i Allmänt,

Jag har bakat glutenfri semla och så har jag gjort munkar i munkmaskin tillsammans med Madicken. Sen har jag varit en del med Stoffe och faktiskt hemma hos mig då föt en gångs skull.... Tycker det är skönt att vara hos mig för då är den mesta fokusen på mig och inte på massa annat trams som datorspel eller tv-spel.

Jag har kommit iväg och tränat lite, superglad att Michelle skaffat gymkort på friskis hon med, så vi kan gå på pass tillsammans! Än har vi bara vart på ett pass, men det är bra det var trots allt bara någon dag sedan hon köpte sig ett :)

Idag var jag också och åkte skridskor i bandyhallen (relita). Ville liksom testa mina skills+ mitt knä lite. Axel funkade fortfarande trots att det var ett år sedan jag testade hoppa det senast och jag har ju lyckats skada knät där emellan. Vågade inte riktigt på mig dubbelhoppen ännu men vem vet kanske vågar jag nästa gång!

Kände mig nere och ledsen efter jobbet idag...men det berodde inte på jobbet i alla fall. Tycker bara det är så tråkigt att alltid få äta ensam...när det dessutom bara skiljer sig en liten halvtimme där emellan :/ men thats the rules. Dude. Därför blev det ingen dans för mig såhär på söndagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela