elsaiss

Helgens nöjen

Publicerad 2012-02-13 14:38:16 i Allmänt,

Har inte riktigt haft tid att skriva så mycket nu fåbjag har haft fullt upp med både plugg, jobb och nöjen. I fredags var jag ute med min klasskompis Isak på en öl och lite snack. Då träffade jag min gamla praoledare, helt oväntat råkade vi sätta oss brevid dom. Sen kom jag hem och blev sådär mysigt ompysslad av min älskling. I lördags så kollade Stoffe och jag på en film sådär mitt på dagen, och sedan drog vi en sväng till gränby. På kvällen var vi ute för att fira Björn på hans 20års dag, och då blev vi ett bra gäng med trevligt sällskap. Söndagen bestod av plugg, träning och en titt på fortsättningen av The Firm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela