elsaiss

Ytterligare en jobbig dag!

Publicerad 2010-01-05 15:46:07 i Allmänt,

Dagen började med lite ägg macka till frukost och sen så dushade vi och drog till Gränby. Där handlade jag lite kläder till mig själv(a) Ett par svarta jeansleggings från VILA, en rutig blus och en enkel gammeldags rosa långärmad tröja + en liten överaskning till Stoffe. När jag ringer till pappa sen så är han grymt stressad och har inte tid att sätta in pengar på mitt kort (pengar för present till stoffe) så vi fixar det till imorgon tänkte jag. Men pappa lyckades tills idag iaf, problemet var bara att vi redan åkt ifrån gränby. Nu måste jag gå igen :( men lat som jag är så blir det bussen istället^^

Stoffe är allmänt surig lite tråkigt tycker jag för då blir jag också på dåligt humör -.-

Pussar och kramar <3

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-01-05 16:02:54

Ja men visst, vi kanske kan göra nått på torsdag :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela