elsaiss

Torsdag

Publicerad 2010-01-22 09:30:56 i Allmänt,

Igår tror jag att det var torsdag. Då hade jag en jättelång sovmorgon till kl 11.25 och jag tycker att jag utnyttjade den väldigt bra! Försökte nämligen boka tid hos läkaren för att testa om jag är allergisk mot katt och pollen. Jag gick också till wayne's coffee och lämnade in ett cv. I skolan så fick jag se min ordinarie tyskalärare igen, det var skönt, eftersom att jag inte tycker att vikarien är så bra. Ordinarie tyskaläraren hade tydligen halkat innan jul och slitit sönder korsbanden och slagit i huvudet, hon har minnesluckor ca 4 timmar efter händelsen, hon hittades medvetslös på marken. På kvällen så drog jag till ishallen för att ta farväl av min tränare Sofia.

Puss & Kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela