elsaiss

sova!

Publicerad 2010-01-17 22:03:57 i Allmänt,

Idag är det söndag och snart är det dax för skola igen efter en mycket skön helg. Dagen har bestått av plugg, massa gos med älsklingen och träning. När jag kommit hem till mig igen så såg jag att det låg ett brev i hallen, gissa tre gånger hur glad jag blev. Det var halsbandet som jag fått av mamma som jag givit Dennis och som han givit sitt ex som bor i Göteborg. Under typ 8 månader tror jag att jag legat på denna tjej i Göteborg om att hon ska skicka halsbandet till mig, det är inte det att hon inte vill. Hon har ju gått med på det och hon har sagt att hon ska skicka det, men det har väll helt enkelt inte blivit av fören nu! :D jippie<3 Ska försöka skicka en liten slant till henne som tack! Nu så fort som möjligt<3 Nu ska jag ta mig en snabb dusch och sen dra mig upp till sängen.

Puss & Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela