elsaiss

Måndag

Publicerad 2010-01-20 10:13:25 i Allmänt,

Igår var det måndag och dagen började väldigt tråkigt! När pappa skrek till oss att han skulle åka till jobbet på morgonen så sa han också att klockan var halv sex men jag var så trött så jag trodde att han sa att klockan var halv sju. Så jag flög upp för då hade ju jag försovit mig men jag undrade varför jag inte vaknat av min väckarklocka ...Under tiden jag gjorde mig i ordning så började min väckarklocka att ringa, när jag skulle stänga av den så såg jag att klockan bara var ca tio i 6 och jag var redan färdig. Så jag tog mig en rejäl frukost och pluggade lite matte en stund. Det blev inte ens 6 timmars sömn -.-

Skolan började med en Listening comprehention på engelskan, jag är inte så bra på engelska så det gick väll inte bra för mig. Sen var det Idrott ganska kul, vi hade b.la. cirkel träning:) Matte provet gick helt okej, men sen vet jag ju inte hur det går. Om jag känner mig rätt kommer det nog att vara ganska på gränsen till ig även ifall jag fått g. Dagen slutade med historia då vi fick sluta lite tidigare p.ga. det så hann jag med samma buss hem som Stoffe:) På kvällen var det träning och plugg, sen gick jag och lade mig innan paradise var slut, för jag var så trött efter den korta sömnen natten innan.

Puss & Kram

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2010-01-21 13:34:58

Nej det var tisdag! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela