elsaiss

Lördag

Publicerad 2010-01-17 10:43:31 i Allmänt,

Igår så skrev jag ett långt inlägg sent på kvällen/natten. Det inlägget försvann och jag skulle få börja om på nytt igen :( men det orkade jag inte då så skriver om gårdagen nu istället.

Jag klev upp kl 08.30 för att äta en lugn frukost och sen skynda mig till ishallen, jag skulle döma för första gången. Jag dömde tre av nybörjar grupperna, det gick faktiskt riktigt bra. Redan ca kl 12.00 var jag hemma igen, då spelade Stoffe och jag lite fifa 10 och så blev det ett långbad för min del. Efter det sköna långbadet så satt jag vid datan en bra stund. Under tiden jag badade så fick jag för mig att jag ville träna, jag lånade Stoffes yougamatta och gjorde lite situps, armhävningar, bananen, jag kommer inte ihåg vad alla övningarna heter ... Jag kände mig riktigt illamående efter det och jag tror att det var för att jag inte hade ätit någon lunch"/ Tur jag hade, det var middag direkt efter min lilla träning på 20 min, varmrökt lax med tortilinis mums :)

 Sen blev det en snabb dusch och lite sminkning så var det bara att dra iväg igen, nu var det bio som stog på spel, Snabba Cash tillsammans med Stoffe, Nicklas och Cathrine, en riktigt bra film men många outklarade saker. Vissa saker var svåra att förstå eftersom att jag inte läst boken "/ Stoffes päron berättade att det fattades mycket som de tyckte var viktigt, jag blev fett taggad att läsa boken, får väll göra ett försök när jag har tid. När vi kom hem igen så tog jag det lugnt så lugnt att jag till och med somnade. Ca kl 00.00 kom Stoffe knallandes och sa att han skulle minsan sova nu. Då var jag tvungen att ta mig upp för att göra mig klar för sängen och skriva mitt blogginlägg som jag egentligen hade tänkt göra när jag sov. Men ni vet ju hur det gick med det.

 Det var min dag<3 Puss & Kram!





Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-01-17 11:48:42

jag kan ge dig programmet :)<3

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-01-17 11:49:13

Okey, kollat ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela