elsaiss

Jobbigt!

Publicerad 2010-01-04 18:57:52 i Allmänt,

Idag så hart jag först varit på stan och inhandlat present till Stoffe sen så åkte jag 2:an mot gamla uppsala till hållplatsen efter heidenstamstorg och gick sedan hem till Stoffe på ca 15 min. Hann inte vara där mer än ca 15 min så var det bara att åka iväg igen, denna gången för att kolla på brorsans innebandymatch. Matchen var i Fyrishovs A-hall och matchen slutade tyvärr dåligt, de förlorade med 2-6 mot Järfälla riktigt pissigt, men de kom ju iaf på 2:a plats i årets Storvretacupen 95:or.

Sen har jag och Stoffe varit iväg och handlat 2 liter pepsi max till Cathrine och sen två 1 ½ liter lättmjölk till Stoffe och mig ;) Nu blir det bad för mig och ikväll blir det dubbelavsnitt av Paradise hotell tillsamans med stoffelito. Dagen har varit ganska ansträngande med huvudvärk -.-

Ha det bra Kramisar från elsaiss! <3



Tolvslaget på Nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela