elsaiss

Hemma igen :)

Publicerad 2010-01-02 18:32:36 i Allmänt,

Äntligen är jag hemma igen, fast jag har ju haft det riktigt mysigt där alltså synd bara att jag varit sjuk hela tiden :( . Resan dit var dessvärre väldigt krånglig och jobbig. Flyget blev inställt efter ett antal timmars väntan, slutade med att jag bokade av resan utan att veta att jag också bokade av hemresan. Det bokades en ny resa med sas istället för med ryanair och jag kom iväg dagen efter. Fick boka om biljetten hem men den blev ju då 5 gånger så dyr.

När jag väl kommit dit så blev det så att jag var mycket med familjen då, men vi var också ute mycket i wexford city, shopping. Den 24de blev vi solklart borstkämda allihopa, med massa paket då "jultomten" kom och hälsade på.

Nu är jag hemma och har hunnit fira nyår med Stoffe och hans kompisar, det var as kul! :D kolla på film och umgåtts med Stoffe har jag också gjort. Imorgon blir det dessutom bio The Imaginarium Of Doctor Parnassus tror att den kommer att vara bra.

Hoppas att ni haft en trevlig jul och ett trevligt nyår! <3 Det har iaf jag haft ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela