elsaiss

Grattis älsklingen 18 år nu! :D<3

Publicerad 2010-01-07 22:28:19 i Allmänt,

Jag måste solklart skriva grattis till min älskling Christopher Hedin som fyllt 18 år igår :D Det är ett stort steg och du får klara mycket själv, du vet att jag och dina päron står säkert vid din sida. Känns faktiskt lite kul att ha en kille som är 18, jag vet inte vad det är men det bara är så.

Hoppas att du blev glad över vårt uppvaktande och presenterna. Det var verkligen jätte kul!
Jag älskar dig mer än någonting annat, du är min underbaraste, gosigaste, snällaste och snyggaste håriga nallebjörn jag har men nu är du inte min lilla håriga...utan min stora håriga.

Puss och knull baby ;)<3

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Publicerad 2010-01-08 14:37:07

Haha, vad gullig du är :) älskar dig, puss puss <3 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela