elsaiss

Fredag :D

Publicerad 2010-01-15 14:26:55 i Allmänt,

Nu är det fredag och jag är jätte glad! Att ta det lugt är något jag behöver och verkligen behöver. Det har varit lugnt hela dagen med sam som första lektion, sen var historian inställd och svenska blev då framflyttad lite. Efter svenskan blev det lite lunch och nu sitter jag ju här hemma. Så chill dag med bara två lektioner! :D Nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem. Ikväll blir det nog lite mys och filmtittande. Jag tror att det kan bli Matrix Reloaded, sen så ska jag ju ge stoffe sin försenade present ^^ Asså jag är fett taggad på att träna! :D inte konståkning ...trött på det -.-  Nu har jag fått för mig att jag ska lyssna på gamla låtar som jag älskade när jag var liten, tommy tycker om mig, främling, big big world, ...Baby one more time, barbie girl, doctor Jones m.m haha! får se vilken dagens låt blir sen ;)<3



Puss & Kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela