elsaiss

12 Januari

Publicerad 2010-01-12 20:40:08 i Allmänt,

Klarat igenom skoldagen med ett och annat blåmärke från idrotten, klätter nätet tog kol på mig. Efter skolan drog jag ner på stan för att hämta ut Stoffes hemliga försenade present, men fick sedan åka tillbaka igen för att byta...hehe där får ni allt klura ut vad det kan vara;) Men jag vill inte ha några gissningar fören efter fredag för då får han det ^^

Kaffekokandet blev ingen hitt gjorde för lite, det var till stoffe, för att han skulle bli glad:P Jag som tänkte vara snäll, så blir det bara fel iaf. Träning har det också blivit, på köpet fick jag lite fler blåmärken -.-



Ojojoj gammal bild det där, typ 3 år sen på konfaläger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela