elsaiss

10 Januari

Publicerad 2010-01-10 17:58:12 i Allmänt,

Dagen började med att Stoffe och jag drog till Willys och handlade lite, det egentliga syftet var väll att jag skulle köpa en centerrulle, en tidning och lite balsam. Men när vi ändå var iväg så handlade vi också lite andra saker som Stoffes pappa Nicklas skickade med oss. Väl hemma sen så drog vi igång direkt med att titta på Transformers 2 de besegrades hämnd, igår så tittade vi nämligen på Transformers 1, de var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Sen har iaf jag suttit och gjort korsord resten av dagen medan Stoffe fixat lite med datan...den har inte mått så bra på senare tider. Snart är det dags för vårens första träning, pust, orkar jag ^^ Jo men har man latat sig hela lovet måste man ju träna eller hur?;)

Puss & Kram ! Ha det bra<3

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Publicerad 2010-01-10 18:06:18

Transformers ägde, visst? ;-)



Jag ska oxå träna, imorn!!! :D

Postat av: martina

Publicerad 2010-01-10 20:03:04

klart du orkar. kämpa! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela