elsaiss

Träning idag

Publicerad 2009-11-24 21:00:17 i Allmänt,

Idag så hade vi team träning inför showen. Det är faktiskt jätte kul men dock lite jobbigt för armen p.g.a. svinissprutan men det är väll putts veck snart hoppas jag. Sen så fick jag ju också några slag på högra bröstet av Emma... -.- Mathilda låste in nyckeln, haha, om inte hon hade varit snäll och öppnat och stängt dörren efter mig så hade det varit jag som låst in nyckeln tur för mig ;) Men vi kom ju in tillslut med vaktisens hjälp. Efter team passet så hade vi mark då vi bland annat skulle göra någon konstig pilates armhävning :P (armhävning på pilates boll) det var näst in till omöjligt enligt mig!



Bästa bilden jag kunde hitta på övningen vi gjorde...eller försökte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela