elsaiss

Torsdag

Publicerad 2009-11-26 22:39:58 i Allmänt,

Idag så gick brandlarmet på skolan och man fick stå ute ett tag, orsaken sägs vara att det "brann" i köket men det är ju vad jag hört och inte vad jag vet. För övrigt var det nog en helt vanlig skoldag. När jag kom hem kom oturen fram det gick inte att öppna en fil som jag behövde, sen laggade datan, jag försökte få fram mejl till en lärare men när jag tryckt på personalmejl på fyrisskolans hemsida kom det bara upp - sidan kan inte visas, sen laggade min data så jag var tvungen att starta om den -.-
Tillslut kom jag till träningen efter att ha fått vänta ett tag på Michelle p.g.a. henne kom jag försent-.-

Nu ska jag ta mig en dusch och krypa ner i min sköna säng! Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-26 23:19:04

nice!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-11-27 23:09:48

hehe villken dag :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela