elsaiss

Msn har problem!

Publicerad 2009-11-07 22:18:26 i Allmänt,

Först kommer man inte in på msn om man inte installerar nya msn och sen när man väl gjort det så funkar det inte! Jag blir så jävla sur men som tur är kan man kolla hotmailen om man går in på www.msn.se. Nu är det bestämt att jag åker till mamma på jullovet men det dåliga då är ju att jag måste åka så jävla tidigt på morgonen och att jag åker hem på nyår :( men det är det värt jag måste ju träffa mina småsyskon dock tror jag att mamma och jag kommer bråka det gör vi alltid, men jag hoppas att det inte blir så.

Idag har det varit en lat dag, vi har mest legat och dragit i sängen men vi har också börjat kolla på en film om Stoffes uppväxt grymt gullig måste jag säga!:D

Barcelona vann med 4-2 mot Mallorca :D 

Att träna barnen idag gick bra!

Bilden är från när vi var i ungern för x-antal år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela