elsaiss

Lat är vad jag är"/

Publicerad 2009-11-23 21:02:58 i Allmänt,

Idag har vi kollat på modeshow, det var as nice faktiskt, ett stort grattis till tjejerna som fixat allt det blev riktigt lyckat! Jag kom till och med försent till lektionen bara för att jag inte kunde slita mig från modeshowen, men det gjorde inget tror jag...
Efter skolan så gick jag med Martina en bit så att det blev värsta omvägen för mig men det gör inget, man behöver ju röra på sig ibland eller hur ;) När jag kommer hem till stoffe är det imprincip bara att byta om och dra iväg till ishallen för att träna småttingarna. Det gick väldigt bra idag så jag är nöjd.

 Det har dock inte blivit något pluggande idag då pappa kom med förslaget att titta på en film som heter Gudarna Måste Vara Tokiga, det är en ganska kul film men också väldigt uppenbar och dåligt klippt^^ men ja den är helt enkelt Roligt dålig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela