elsaiss

Inbrott?

Publicerad 2009-11-19 22:23:19 i Allmänt,

HaHAhA, nu precis efter träningen skulle jag lämna mina skridskor hos Stoffe och nu har ju jag fått egen nyckel hem till dom så jag öppnade med den. Det var första gången jag använde nyckeln för att komma in till dom och jag hade glömt att säga till Stoffe att jag skulle titta förbi en snabbis så de visste ju inte att det var jag eftersom att de fortfarande är ovana vid att jag har nyckel nu^^

Stoffes tankar kring det hela - shit vem kan det vara:O nej, det kan inte vara elsa för hon har ingen träning idag (jag brukar inte gå på träningen på torsdagar).

När jag öppnar säger alla att jag inte får skrämmas sådär ;) Jag tyckte iaf att det var kul, jag skulle ju ha kommit in och låtsas skjutit dom med mina bara händer och några fina ljud effekter också.

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Publicerad 2009-11-20 18:02:06

Du får säga till i förväg fan!

Postat av: Elsa

Publicerad 2009-11-20 19:12:38

jo, jag plingar innan jag öppnar nästa gång ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela