elsaiss

Äntligen fredag!

Publicerad 2009-11-06 15:57:56 i Allmänt,

Ikväll blir det fredagsmys med Stoffe då vi ska gå/cykla iväg och köpa lite smått och gott sen blir det film tittande och nu är det Stoffes tur att välja film, ikväll ska vi titta på Pirates of the Caribbean vid världens ände.

Jag fick lite tips till bloggen idag, så vad säger ni om lite kortare inlägg? orkar man inte läsa hela inläggen om de är för långa? Jag kan hålla med men jag har då inte tänkt på det när jag själv skriver...xD Det är bra om ni tipsar mig med flera saker eftersom att jag är en ny och oerfaren bloggare vet jag absolut ingenting, brukade aldrig ens kolla på andras bloggar tidigare, sorry men nu ska det börjas ;P

Pirates idag! Inte så taggad på den faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela