elsaiss

Mys med kusin<3

Publicerad 2009-12-05 01:23:15 i Allmänt,

Nu på kvällen var jag med Martina och vi tittade på The Ladykillers den var faktiskt riktigt bra! När vi väl kom igång så kom jag på att jag redan sett felmen, men det var ju länge sen. Jag råkade dessvärre somna för en liten stund -.- Sen så skulle jag gå till bussen igen, jag hade först tänkt att prata med Stoffe på vägen eftersom att jag är lite rädd när jag är ute, men han skulle tydligen gå med Mange till bussen fast vi hade bestämt...:@ Nej, men jag klarade mig iaf ^^ Nu ska jag sova med min älskling!

NattiNatti! <3<3

Kommentarer

Postat av: m

Publicerad 2009-12-05 19:52:37

det var nice, och du sov lite, ja! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela