elsaiss

Julkalendern borttagen :O

Publicerad 2009-12-18 11:53:03 i Allmänt,

Så här stod det när jag skulle titta efter Dieselråttor och sjömansmöss avsnitt 18 "Videoklippet har tagits bort på grund av brott mot användarvillkoren". Det betyder alltså att det inte blir något avsnitt idag. Jag tror inte att avsnitt 19 finns att hämta heller. Oj, nu såg jag precis att det inte går att lägga upp några klipp av dieselråttor och sjömansmöss alls, till och med de jag redan laggt upp går inte. De går inte ens att bara titta på youtube :O plöttsligt slut på julkalendern men nu får det bli såhär, jag kan inget göra. Men snart är ju julen här och det är som tur är inte så många dagar kvar.

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela