elsaiss

Adjö...

Publicerad 2009-12-19 22:21:07 i Allmänt,

Imorgon bitti/inatt så åker jag hemifrån med först bil som ska gå hemifrån kl 03.00. Sen blir det en ganska lång bilresa ner till Skavsta, sen åker jag därifrån till Mamma! :D Det ska faktiskt bli jätte kul, men också lite sorgligt :( Mest Eftersom att jag kommer skana Stoffe så mycket! :'( Menmen, jag är ju "bara" borta 10 dagar så jag hoppas att jag kommer klara mig ifrån tårar. Hur som helst kommer det solklart bli tårar när jag ska åka ifrån mamma iaf, troligen.

Så det här blir det sista inlägget innan, jag åker ha det så bra! psst om det är någon som undrar vart jag är i skolan, eller om läraren undrar så är jag sjuk:P

Puss & Kram! :D

Familjen Mellander here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela