elsaiss

3 December

Publicerad 2009-12-03 19:41:13 i Allmänt,

Idag så är det Torsdagen den 3 december. Det började med en kall och dyster morgon då jag var tvungen att pallra mig upp ur sängen för att ta mig till skolan. Första lektionen började kl 09.10 med Historia var det lunch och en jobbig tyska lektion med grupp arbete.Tillsist var det bara två lektioner kvar Svenskan och Naturkunskapen. Svenska var ganska kul faktiskt då vi hade lite talkurs och på naturkunskapen fick vi goda nyheter vi kommer inte ha prov i naturkunskap förens i vår :D Alltså inget prov i Naturkunskap v. 51!
När jag kommit hem så blev det lite tv och nu sitter jag då vid datan och nu ska jag iväg på lite Teamåkning. Det är jätte kul men läskigt som attan.

Dagens bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela