elsaiss

2 December

Publicerad 2009-12-02 20:17:43 i Allmänt,

Det var trögt att komma upp ur sängen imorse, det var nästan så att jag inte kom iväg men som tur var gjorde jag det. Jag hatar nämligen att missa bussen, förr under början av min tonårsperiod så sprang jag ganska ofta efter bussen på morgonen och det är as drygt när man nästan är framme vid nästa busshållplats där bussen står och så kör den iväg IGEN! Då blir det till att ringa pappa för att få skjuts och får då solklart världens utskällning. Men som tur är händer det inte så ofta längre.

Jag kliver upp ca 45 min innan bussen går.
Hur lång tid innan du måste till skolan går du upp?

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-12-02 22:01:06

jaa helt skum :S

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-12-02 22:02:55

jag går upp ca 1 timme och 15min innan bussen går :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela