elsaiss

1 December

Publicerad 2009-12-02 09:42:25 i Allmänt,

Igår så var det första december, jag orkade inte skriva då så jag gör det nu istället. Då så fick jag öppna första luckan på min chokladkalender :D dock finns det godare choklad än så...och ovanpå var det en bild på en sko.

Dagen var ganska vanlig, vi hade prov i engelska på morgonen och sen så spelade vi badminton på idrotten. Idag har jag faktiskt lite träningsverk i armen, sen så hade vi en liten lunch och så kom den tröga eftermiddagen då vi hade en tråkig historialektion, matte och naturkunskap. Sen äntligen fick man komma iväg till Stoffe! När jag klev utanför skolans dörrar upptäckte jag att det var väldigt halt ute så jag tyckte inte att jag skulle cykla till träningen senare på kvällen utan gå istället. Nästan direkt när stoffe kom hem så var vi tvungna att gå så snäll som han är följde han mig dit <3.

Träningen bestod av temåkning det är skit kul men också läskigt, speciellt när man ska korsa kors och tvärs. Jag har smittats av Mathilda så nu ger jag också ut reflex skrik -.- Marken var as jobbig, jag känner mig så töntig när vi ska "låtsas" vara viga, speciellt när gympa tjejerna är där och visar hur över viga dom är.

Tisdagens låt är: david guetta - when love takes over

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-12-02 18:18:30

Jadu, men jag snackade med henne efter vi hade gått hon hon typ bara flinade och sa inget och sen gick hon ba!! fyfan -.-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela